Vítejte na kariérních stránkách
Městské části Praha 13
Šťastná třináctka
Moderní a vstřícný úřad
Máme vizi zastávat vedoucí úlohu v modernizaci a používání inovativních řešení v oblasti veřejné správy. Proto se chceme více zaměřovat na elektronické služby pro občany, zjednodušení administrativních záležitostí a odstraňování přebytečné byrokracie. Dále zkvalitňovat a rozšiřovat služby tak, aby co nejlépe odpovídaly požadavkům občanů. Vidíme totiž občany, kteří využívají našich služeb, především jako zákazníky. A jako k zákazníkům k nim také přistupujeme.
Chceme být komunikativnější, přátelštější a transparentnější.
Chceme sloužit občanům, patřit mezi inovátory, být mezi nejlepšími úřady v republice. Chceme, aby naši občané v nás měli důvěru, a aby byli hrdí na to, že žijí v naší městské části.
Přátelský kolektiv
Jsme jeden tým, který táhne za jeden provaz nejen v práci.
Relaxace a sport
Kolem úřadu jsou krásná místa k odpočinku i sportovním aktivitám.
Pohodlí a dostupnost
Sídlíme v moderní budově se skvělou dopravní dostupností.
Proč pracovat právě u nás?
Jsme moderní atraktivní pracoviště v blízkosti metra s dobrou dopravní dostupností. V lokalitě je kromě moderní výstavby rovněž velký centrální park s dvěma jezery a rozsáhlou odpočinkovou zónou. Jako státní organizace nabízíme pracovní stabilitu a jasné finanční podmínky. Práce v úřadu je služba státu a jeho zaměstnanci se podílí na tom, aby se zvyšovala kvalita života v naší lokalitě. V úřadu využíváme mnoho inovativních řešení v oblasti veřejné správy. Máme také propracovaný systém školení s nabídkou dalšího profesního rozvoje. Zaměstnanci mají k dispozici 5 týdnů dovolené a standardem již jsou sick-days (6 dní za rok), tedy možnost využití indispozičního volna v případě potřeby.
Pár slov od našeho vedení
Excelentní organizace, Přívětivý úřad nebo Společensky odpovědná organizace. To vše je Úřad městské části Praha 13. V oblasti veřejné správy dlouhodobě „hrajeme 1. ligu“. A do našeho týmu rádi přijmeme nové kolegy.
Ing. David Vodrážka, Starosta
Při nástupu se o Vás postaráme
Každý nový zaměstnanec prochází po nástupu tříměsíčním adaptačním procesem, kdy je seznamován s organizační strukturou úřadu, pracovištěm, kolektivem, možnostmi vzdělávání a dalšími informacemi prostřednictvím mentora a přímého nadřízeného.
Tím to ale nekončí. V průběhu trvání pracovního vztahu se o naše zaměstnance staráme. Poskytujeme např. příspěvek na stravování zaměstnanců, na životní a věrnostní jubilea, na kvalitnější zotavení, zájezdy, léčebné pobyty a sportovní vyžití, na výchovnou a kulturně vzdělávací činnost pro zaměstnance a děti zaměstnanců… Přečtěte si více v sekci Benefity.
Zaměstnání u stabilního zaměstnavatele se zaručeným termínem výplaty
Přátelský kolektiv
Příjemné, moderní pracoviště na Slunečním náměstí přímo na stanici metra B „Hůrka“
Program Péče o duševní zdraví
5 týdnů dovolené
6 dní indispozičního volna (tzv. sick days)
Možnost individuálního nastavení pracovní doby (na pracovištích, kde je to možné)
Vzdělávání a 2 dny studijního volna při plnění školení v e-learningu
Stravenky
Příspěvek na penzijní pojištění
Příspěvky při životních a pracovních výročích
Příspěvek na dětskou rekreaci
Možnost rekreace ve vlastním rekreačním zařízení ve Vrchlabí
Zaměstnanci mohou parkovat v podzemních garážích radnice
Jak se přihlásit do výběrového řízení
Uchazeč podává do výběrového řízení podepsanou písemnou přihlášku, ke které připojí zákonem požadované přílohy. Náležitosti přihlášky a seznam požadovaných příloh je uveden v každém oznámení o vyhlášení výběrového řízení (v souladu s ust. § 6 odst. 4, § 7 odst. 4, 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.)
Jak probíhá výběrové řízení, co Vás čeká a s kým se setkáte
Ke každému výběrovému řízení je tajemníkem úřadu jmenována výběrová komise.
Komise je zpravidla tvořena:
- vedoucím oddělení, do jehož týmu se nový kolega vybírá
- vedoucím příslušného odboru
- personalistou
- u klíčových a vedoucích pozic bývá členem komise vedoucí personálního oddělení popřípadě i tajemník
Komise posoudí Vámi zaslanou přihlášku a související dokumenty a rozhodne, zda přihlášení uchazeči
- splňují předpoklady stanovené zákonem
- splňují další požadavky uvedené v oznámení o výběrovém řízení
- předložili řádně vyplněnou přihlášku
- předložili další požadované doklady.
Pokud nenastanou důvody, pro které je nutno přihlášku vyřadit, je uchazeč zařazen do výběrového řízení.
Výběrová komise může vybrat nejvhodnějšího uchazeče na základě předložených materiálů nebo je uchazeč pozván k osobnímu pohovoru.
Po ukončení pohovorů se všemi uchazeči
- zpracuje komise zprávu o průběhu výběrového řízení
- doporučí tajemníkovi nejvhodnějšího uchazeče
- popř. i nedoporučí nikoho z uchazečů
Výběrové řízení je ukončeno rozhodnutím tajemníka. Po ukončení výběrového řízení jsou uchazeči informováni o výsledku výběrového řízení. Vybraný uchazeč je informován zpravidla telefonicky. Uchazeči, kteří ve výběrovém řízení neuspěli, jsou písemně vyrozuměni o jeho výsledku a jsou jim současně doporučenou zásilkou vráceny přílohy, které byly součástí jejich přihlášky do výběrového řízení.
Uchazečům je na požádání umožněno nahlédnout do závěrečné zprávy výběrové komise. Bližší informace o této možnosti obdrží uchazeči ve sdělení o výsledku výběrového řízení.
POZOR – kdy nelze přihlášku zařadit do výběrového řízení
- Přihláška spolu s požadovanými přílohami není doručena včas nejpozději v termínu uvedeném v oznámení o vyhlášení výběrového řízení – do podatelny úřadu osobně nebo poštou.
Přihláška je neúplná, tj. chybí-li v ní některý z požadovaných údajů nebo chybí-li některá z požadovaných příloh.
Přihlášku lze podat poštou nebo osobně na podatelně.
Kontakt
Úřad městské části Praha 13
Sluneční náměstí 2580/13
158 00 Praha 5 – Stodůlky
Úřad se nachází jen pár kroků od stanic metra linky B – Hůrka a Nové Butovice. V blízkosti je poliklinika, pestrá paleta obchodů a restaurací. Pro zaměstnance je možnost parkování v podzemních prostorách radnice.
Kontaktujte naše personalisty
Jana Moravcová
tel.: 235 011 236 | e-mail: moravcovaj@praha13.cz
Bc. Eliška Vincencová
tel.: 235 011 205 | e-mail: vincencovae@praha13.cz