Vítejte na kariérních stránkách
městské části Praha 6



Co nabízíme?
- Nejen profesní, ale také osobní rozvoj
- Stabilitu a finanční jistotu
- Kolektiv zaměstnanců se snažíme vytvářet nejen z mladých, inovativních uchazečů, ale i dlouholetých odborníků v dané profesi
- Snahou je i slaďování pracovního a soukromého života, kdy především mladší generaci vyhovuje zavedená pružná pracovní doba
- Umožňujeme i získat nebo prohlubovat znalosti cizích jazyků
- Jsme vstřícní ke zvyšování kvalifikace

A dále…
- 5 týdnů dovolené
- 3 dny zdravotního volna (sick days) + další dny volna dle kolektivní smlouvy
- stravenky v hodnotě 100 Kč
- příspěvek na kupon MHD na území hl. m. Prahy
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek při životních a pracovních jubileích
- možnost rekreace ve vlastním zařízení na Živohošti
- v 5. patře odpočinková zóna s možností občerstvení (automat na jídlo, na kávu aj.) a terasou
Staň se jedním z nás!
Jak probíhá výběrové řízení
Výběrová komise, která posuzuje uchazeče přihlášené do výběrového řízení
- na funkci vedoucího odboru, je 7členná; předsedou je tajemník úřadu, členové komise jsou zpravidla členové Rady MČ Praha 6 a vedoucí úředníci;
- na funkci vedoucího oddělení, je 5členná; předsedou je vždy vedoucí příslušného odboru;
- k přijetí do pracovního poměru úředníka, je 3členná; předsedou je vždy vedoucí příslušného odboru.
Výběrová komise nejprve posoudí, zda jednotliví uchazeči předložili úplnou přihlášku a doklady v souladu se zákonem a splňují předpoklady uvedené v oznámení o výběrovém řízení. Dále posuzuje předložené materiály, je-li to nutné k posouzení, pozve uchazeče k osobnímu jednání. O posouzení uchazečů vyhotovuje výběrová komise písemnou zprávu a doporučuje tajemníkovi úřadu nejvhodnějšího uchazeče, případně nedoporučí nikoho z uchazečů.
Výběrové řízení je ukončeno rozhodnutím tajemníka. Úspěšný uchazeč je informován personálním oddělením zpravidla telefonicky. Neúspěšní uchazeči jsou o výsledku výběrového řízení vyrozuměni písemně a současně je jim doporučenou zásilkou vrácena přihláška vč. zaslaných příloh. Na požádání je uchazečům umožněno nahlédnout do zprávy výběrové komise.

Při nástupu se o Vás postaráme
Pro snazší adaptaci na nové pracovní prostředí zajišťujeme vstupní seznámení se základními vnitřními předpisy a také programy potřebnými k výkonu vámi zajišťované agendy.
Jsme také vzdělávací institucí, což nám umožňuje naplňovat povinné vzdělávání i vlastními silami, a to prezenční formou (školení v zasedací místnosti radnice), nebo formou e-learningu (zaměstnanec absolvuje školení na vlastním pracovišti prostřednictvím svého PC).



Naše ocenění
2016 – udělení stříbrného stupně Ceny MV za kvalitu ve veřejné správě (certifikát ISO 9001 od roku 2013)
2017 – „Přívětivý úřad“ – 2. místo v Praze
2018 – „Přívětivý úřad“ – 2. místo v Praze
2019 – „Zlatý erb – nejlepší webové stránky města“ – 3. místo










Kontakt
Čs. armády 23
160 52 Praha 6
Kontakt na personální oddělení
Tel.: 220 189 350 nebo 220 189 352