Novinky v roce 2019

V průběhu roku 2018, který je hlavně ve znamení testování a pilotních programů, jsme nastřádali mnoho užitečných dat a informací. Informace používáme pro zefektivnění stránek e-zaměstnání a nabízených služeb. V této digitální brožuře naleznete shrnutí plánovaných změn, které spustíme v roce 2019.

Proč hledat zaměstnance prostřednictvím e-zaměstnání v roce 2019?

Komunita na nové facebookové stránce e-zaměstnání

Máme mnoho návštěvníků na našich stránkách, kteří mají zájem dostávat více informací o pracovním trhu veřejné správy. Proto jsme se rozhodli začít vytvářet komunitu prostřednictvím jedné z nejsilnějších sociálních sítí – Facebook.

Vylepšení kategorizace článků a jejich pravidelná aktualizace

Návštěvníci se zajímají o informace z fungování úřadů. Proto jim chceme zjednodušit orientaci na stránkách a v článcích změnou kategorizace a řazení článků. To povede k vyšší informovanosti a k pozitivnímu vlivu na rozhodování uchazečů ohledně práce ve veřejné správě.

Nový obsah zajímavou formou

Někteří z vás už postřehli v rámci měsíčních statistik, že se chystáme rozšířit obsah o videorozhovory s úřady a další videa, která mají za cíl rychleji a pohodlněji seznámit návštěvníky s klíčovými oblastmi procesů výběrových řízení a fungování veřejné správy. Díky tomu si budete moci také zlepšovat svou značku zaměstnavatele. Proces publikace tohoto obsahu bude probíhat v průběhu celého roku, abychom měli pro návštěvníky po celou dobu něco nového a zajímavého.

Nová reklamní kampaň

Největší množství návštěvníků získáváme prostřednictvím online reklamních kampaní. Proto jsme připravili nejen celou novou kreativní kampaň, ale také rozsáhlý mediaplán pro posílení zájmu o práci ve veřejné správě. Kampaň bude z velké části zaměřená na posilování pozitiv a vyvracení negativních mýtů práce ve veřejné správě.

Publikace výběrových řízení

Pro lepší představení výběrového řízení uchazečům přidáváme možnost publikovat i konkrétní volnou pozici formou individuální internetové stránky. Můžete tak zvýšit zájem uchazečů o pozice, které je složitější obsadit.

Individuální kariérní stránky a další služby

Jak ale ještě více zlepšit nábor a komunikaci s uchazeči? Klíčovou oblastí je práce s obsahem a prezentací úřadu jako zajímavého zaměstnavatele. Proto přicházíme s tvorbou vlastních kariérních stránek úřadu na e-zaměstnání. Na nich také budete moci publikovat svá vybraná výběrová řízení.

Publikujte svůj úřad na e-zaměstnání a využijte všech možností, které nabízí.

rentel@rentel.cz

+ 420 222 508 510-12